środa, 3 lipca 2013

Trzy

Uniosłam leniwie powieki, gdy usłyszałam budzik. Harry sięgał ręką swój telefon by wyłączyć alarm. Mruknęłam leniwie, gdy musiał wstać z łóżka.
-Nie idź... - mruknęłam
-Muszę. Niestety, muszę.
-Nic nie musisz.
-Spotkamy się w szkole. - powiedział w trakcie ubierania. - Masz ze mną pierwszą i drugą lekcję. Nie spóźnij się. - nachylił się i złożył lekki pocałunek na mojej głowie. -To do później..
-Mhm....
***

6:50  upierdliwy budzik.. - Zamknij się! - krzyknęłam i walnęłam w upierdliwe urządzenie. - Ygh..
Zwlokłam się z łóżka i pognałam do łazienki w celu odświeżenia.
Po 15 minutach wyszłam gotowa. Wykonałam wszystkie inne poranne czynności i równo o 7:30 wyszłam z domu w kierunku szkoły.
***


Pierwsza lekcja z nim. Uśmiechnęłam się na samą myśl.
-A Ty co się tak szczerzysz, Manson? - powiedział Adam z ławki za mną.
-A co Cię to tak nagle obchodzi?! - fuknęłam.
-Dobra, luz.
Po chwili w klasie zjawiła się Anne, pokiwałam do niej, a ona od razu zaczęła tą swoją paplaninę. -Jakaś inna dzisiaj jesteś, zakochałaś się czy co? - zaśmiała się.
-Moożee. - spłonęłam rumiencem - Masz czas po szkole to Ci wszystko opowiem?
-Jasne, spotkajmy się dziś u mnie około 16 okej?
Skinęłam głową na tak Po naszej krótkiej rozmowie usłyszałam głos Harry'ego, który kazał nam zapisać temat. On sam jednak odwrócił się tyłem do nas i zaczął coś bazgrać na tablicy. Z łatwością mogłam podziwiać jego sylwetkę, a przyznam po dzisiejszej nocy jego ciało jest nieziemskie, ciekawe jak on to robi. Dobra, Kat skończ i pisz... bo jeszcze się połapią... 
Poczułam, że ktoś mnie szturcha, odwróciłam się do nikogo innego jak Adama.
-Co chesz?
-Długopis, masz?
Wywróciłam oczami i podałam mu z wielką łaską długopis.
-Kathy, Adam.. nie gadajcie, proszę. - odwróciłam się i zobaczyłam w oczach Harry'ego jakby smutek? Dziwne... 
***

Druga lekcja upłynęła mi jak zawsze zajebiście, że aż pozwolę sobie tak rzec. Harry nieziemsko zawrócił mi w głowie. Chciałabym teraz najlepiej wstać i się na niego rzucić i ogłosić całej szkole, że zakochałam się w moim nauczycielu od języka angielskiego! Mama by mnie chyba zabiła. Albo najpierw Harry'ego, że mnie uwiódł a potem mnie, że mu się poddałam. Do moich uszu dobiegł dźwięk szkolnego dzwonka. Tak szybko?! 
Spakowałam swoje rzeczy i ruszyłam w stronę klasy od matmy.
-Kat, możesz podejść? Zamknij drzwi, proszę.
Zrobiłam tak jak prosił. Harry podszedł do mnie, złapał mnie za biodra i przycisnął do siebie, a jego usta zaczęły zostawiać mokre ślady na mojej szyi. To było bardzo przyjemne. Cicho jęknęłam z rozkoszy.
-Pamiętaj.. jutro... o 15... u mnie... czekam... - powiedział między pocałunkami. - A teraz idź, na matematykę o ile się nie mylę.
Pokiwałam głową, pocałowałam go w policzek i odwróciłam się na pięcie, gdy poczułam jego rękę na moim pośladku. Czy on właśnie dał mi klapsa?! Okej... to podniecające, nie powiem...  Odwróciłam głowę w jego stronę, a on niewinnie puścił mi oczko na co odruchowo się uśmiechnęłam i wyszłam z klasy.

***

Rozdział trzeci za nami! Przepraszam, że wczoraj nie dodałam, ale miałam bardzo mało czasu.. Obiecuję, że to wynagrodzę.
Jak rozdział? Zostawcie jakiś ślad po sobie!
Jutro rozdział czwarty! : )

5 komentarzy:

  1. Auhdkksgzhzjsbvszh !!!! Żeby one były dłuższe ale rzadziej *.* Nie no czeeeeeekam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ohohoho jutro 15 u niego ......huhu czyzby szykowaly sie te wspominane sceny erotyczne? hhahaha czekam na nast

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest genialne wręcz *o* Prooszę ładnie, pisz i dodaj kolejny rozdział, ale dłuższyy :** KC <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No uwielbiam, blog jest zaje**sty. Ja pier co ja bym oddała, żeby mieć takiego boskiego nauczyciela!! *.* Czekam na nn i wspomniane erotyczne sceny ^^ :D Pjona i oczywiście zapraszam do mnie może nie tak dobry jak twój i inne, ale dopiero pierwszy raz piszę i krytyka też się przyda żebym wiedziała co jest źle ;) Buźka i informuj jak możesz o następnym rozdziale @lemoniasta16

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam! *-* / @feverwithjb

    OdpowiedzUsuń