niedziela, 26 stycznia 2014

Część druga: Osiem

-Co on robi w naszym domu? Chcesz znowu wypłakiwać się w poduszkę tygodniami? - powiedziała w naszą stronę, dość spokojnie. - W ogóle dlaczego nie jesteście ubrani? - tym razem zaostrzyła ton. 
-Mamo, jestem już dorosła, mogę robić co chcę! - zamilkłam by zaczerpnąć oddech. - To wtedy przez ciebie i innych, przepłakałam tyle nocy! Byłam kompletnym wrakiem człowieka, a jedyna osoba, która mogła mi pomóc, siedziała w więzieniu! I wiesz za co? Za nic! Nie zrobił nic, na co bym się nie zgodziła! Zawsze był czuły i delikatny, nie zranił mnie tak jak ty! Nienawidzę cię. - w końcu powiedziałam to czego, nie powiedziałam jej przez ostatnie trzy lata. 
-Wynoś się z tego domu i nie wracaj, jak się Tobą zabawi i porzuci. - zmarszczyła brwi i ruszyła w stronę swojej sypialni. 
-Mogę.. zamieszkać z Tobą? - zwróciłam się w kierunku Harry'ego. - Jak nie to ok... 
-Oczywiście, że możesz zamieszkać ze mną. To znaczy z moimi rodzicami i mną. - uśmiechnął się pocieszająco. - Ale możemy zacząć czegoś szukać. - powiedział i podszedł do kanapy, gdzie leżały jego ubrania. Wziął je w rękę i skierował się w stronę mojej sypialni, żeby pomóc mi się spakować. 
Gdy znaleźliśmy się w pokoju, Harry naciągnął zwinnie na siebie spodnie i t-shirt. Niby to zwykłe ciuchy, ale na nim wyglądały bardzo seksownie. Z resztą nawet gdyby ubrał się jak bezdomny i tak byłby pociągający dla płci przeciwnej. Wzięłam jedną z większych toreb wyjazdowych i zaczęłam wrzucać to co było najpotrzebniejsze. 
-Po resztę wrócę jutro. - mruknęłam. 
Szybko wzięłam kosmetyczkę z łazienki i udałam się do Harry'ego, który czekał już na dole. Założyłam vans'y, wzięłam kurtkę i wyszłam, tuż za nim. Harry otworzył auto, a ja od razu usadowiłam się na miejscu pasażera. Ten dzień był jednym z najgorszych w moim życiu. 

***

-Mamo, mamy gościa. - krzyknął Harry, gdy znaleźliśmy się w środku jego domu. Rozglądałam się po otoczeniu, które wyglądało bardzo przytulnie. - Będziemy na górze. Chodź. - szepnął w moim kierunku. Od razu udałam się za chłopakiem. Po kilkunastu sekundach, znaleźliśmy się w jego pokoju. Był on bardziej młodzieżowy niż się spodziewałam. W centrum stało łóżko, które nie było zbyt duże. Na ścianach wisiały zdjęcia i plakaty. Pod oknem znajdowała się komoda, a na niej różne figurki i nagrody. Koło drzwi wejściowych, ustawione było biurko z laptopem, którego widziałam już wcześniej w jego dawnym mieszkaniu. Nad biurkiem wisiał mały, plazmowy telewizor. 
-A ty gdzie będziesz spał? 
-Tutaj, z Tobą. - zaśmiał się na moje pytanie. - No chyba nie myślałaś, że cię zostawię. 
Na jego słowa, spuściłam głowę. Moje policzki zapiekły. Nie odważyłam, się podnieść głowy, dopóki nie usłyszałam jego głosu. 
-Chcesz coś do picia? Jedzenia? Cokolwiek? - zapytał z troską w głosie. 
-Potrzebuję prysznica. - powiedziałam tak, jakbym miała za chwilę umrzeć. 
-Wiesz... możemy wziąć go razem. - uśmiechnęłam się i pokiwałam przecząco głową. - Oj no weź! Tęsknię za twoim ciałem! - gdy on dokańczał zdanie, akurat wszedł nieproszony gość. Jak zwykle z resztą. Odwróciłam głowę i zobaczyłam kobietę, mniej więcej w wieku mojej mamy. To zapewne musiała być mama Harry'ego. 
-Uhm, cześć.. Nie chciałam wam przeszkadzać, um, po prostu byłam ciekawa kto przyszedł. - wyglądała na skrępowaną całą sytuacją. Wcale się jej nie dziwię. 
-Mamo.. to jest Kathy, o której tyle słyszałaś. - pokazał na mnie - Kathy to jest moja mama, pewnie już to wiesz. - tym razem jego ręka wskazywała na brunetkę. Harry ją przypominał. 
-Miło panią poznać. - posłałam jej szczery uśmiech, niestety bałam się jaka jest jej opinia o mnie. Pewnie to mnie obwiniała o całą sytuację sprzed lat. 
-Czuj się jak u siebie. - powiedziała i uśmiechnęła się życzliwie, po czym złapała za klamkę od drzwi pokoju. - Potrzebujecie czegoś? - zapytała zanim jeszcze wyszła. Harry pokręcił głową i pokazał, że może iść, na co ona tylko pokręciła głową. Wzięłam potrzebne rzeczy i udałam się na poszukiwania łazienki. 

***

Gdy wróciłam odprężona po wyczerpującym dniu, ujrzałam Harry'ego, który leżał w łóżku z laptopem.
-Na komodzie masz herbatę, chyba jeszcze nie wystygła. - powiedział, nie odrywając wzroku od ekranu. 
-Dzięki. - powiedziałam cicho, wzięłam kubek z napojem i przyglądałam się mu z pożądaniem. Wcale nie wyglądał na dwadzieścia sześć lat. Dałabym mu najwyżej dwadzieścia cztery. - Co robisz? - spytałam, gdy skończyłam analizować jego twarz i klatkę piersiową, która była częściowo odkryta. Podeszłam do łóżka, w którym było już miejsce przygotowane specjalnie dla mnie. Harry odsunął kołdrę, żebym mogła się pod nią skryć. 
-Przeglądam jakieś mieszkania w okolicy. - powiedział spoglądając na mnie. 
-Mogłeś to zrobić jutro, na razie jest okej.- odstawiłam kubek na podłogę i wtuliłam się w ciepły tors. 
-Po prostu, nie chcę siedzieć mamie na głowie. - obiął mnie jedną ręką w pasie. 
Leżeliśmy już kilka minut i patrzyliśmy na różne mieszkania. Najgorsze jest to, że wszystkie były, albo za drogie, albo za duże. 
-A to? - wskazałam palcem na mieszkanie z jedną sypialnią, na osiedlu, gdzie kiedyś mieszkał Harry. 
-Przecież mieszkałem tam, to moje mieszkanie. - zamilkł na chwilę. - To znaczy było moje. 
-Chcesz tam wrócić? - zapytałam cicho. 
-Wszystko zależy od ciebie, księżniczko. -  powiedział i zamknął laptopa, po czym poczułam jego usta na czubku mojej głowy. - Śpij, kochanie. Jutro jeszcze zobaczymy. 
Po tych słowach wtuliłam się w nagą klatkę i zasnęłam z facetem mojego życia. 

~

Czeeeść! 
Nie mogę uwierzyć w to, że mam rawie 24 tysiące wyświetleń!
Nie mogę uwierzyć w to, że to czytacie i czekacie na rozdziały!
Nie mogę uwierzyć w to, że dostaję same miłe komentarze.....!

DZIĘKUJĘ ZA TO ŻE TO ROBICIE!  

Przepraszam za nudny rozdział, ale nie wiedziałam co innego może się wydarzyć. 
Pisałam rozdział wielokrotnie i ta wersja wyszła najlepiej, ale jest nudna :( 

Jak uważacie? Podzielcie się swoją opinią w komentarzu! 

Dzięki, kocham was Xx 

@awmydems

18 komentarzy:

  1. Omg! Wreszcie są razem awwwwwwwwwwwww :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyczku, ten rozdział nie jest nudny xx

      Usuń
  2. To takie słodkie, matko!!!!!!!!!!
    Dawaj szybko następny xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Asdfghjkl Harry jest taki kochany i słodki ahdhdgxbshshsv kocham te ff ♡
    Cudowny rozdział x / @feverwithjb

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny. nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału. Czekam z niecierpliwością. Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super blog, trafilam wczoraj na niego i od razu sie zakochalam!

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku *_* ten rodział jest taki słodki <3 nie moge się już doczekac następnego ! :) kochaam Cię ! Xx

    OdpowiedzUsuń
  7. ughh . nie rozumiem matki Kathy . powinna sie cieszyc , ze jej corka bedzie szczesliwa z osoba, ktora naprawde kocha . ale nieee . lepiej wyrzucic ja z domu. dobrzr , ze ma Harryego x
    @xx_sweetie

    OdpowiedzUsuń
  8. DODAWAJ SZYBKO NEXTAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :D Coś mi się wydaje, że Zayn będzie zachowywał się jak istny Deavon z Chills lub Jack z 50 twarzy Greya. Akcja się stopniowo rozkręca i to jest to :D
    Piękny nowy wygląd xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Z nudów szukałam nowych opowiadań. I co znalazłam? Jakiś blog ma IDENTYCZNY szablon co ty. Nie wiem czy to dobrze czy źle, ale pomyślałam że chciałabyś wiedzieć o takich rzeczach.
    B.C.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś mnie informować o kolejnych rozdziałach?
    @zelkowymisiu

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest nudne? prosze Cie, jestsuper od niedawna czytam ale bardzo mi się podoba. Kiedy next? nie mogę się doczekac ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście że rozdział. nie jest nudny !
    To nie jest film akcji i nie moze się non stop cos dziac :)) Musi byc tez trochę czasu na ochloniecie.
    Dzis przeczytalam caly ff.
    wow jest 3:30 a ja czytam! O.o
    To, że czytelnicy nie potrafią się oderwać bez przeczytania calosci powinno byc dla Ciebie powodem do dumy!

    Oooh chyba wspomnialam, że jest 3:30 *zgon*! Czuje że umieram-co Ty dziewczyno ze mną robisz?!! Haha
    jutro postaram się napisać jakiś sensowny komentarz...

    pozdrawiam @MrsKateMellark xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny rozdział ^_^ <3
    Czekam na next *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. chwilę temu skończyłam czytac całyyy! od samego początku, słowo w słowo. Nawet na chwilę nie przerwałam... Jest po prostu boskie!
    czekam na next :* i zapraszam do mnie http://you-and-i-forever-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń