środa, 9 października 2013

Część Druga: Jeden

~3 lata później~

Dwa tygodnie temu wyszedłem z więzienia, zwolnili mnie za dobre sprawowanie i za kaucję, którą wpłaciła za mnie moja mama. Jestem pod nadzorem kuratora, w każdej chwili przez jeden głupi błąd mogę trafić po raz kolejny do pudła na dobre kilka lat. Pobyt tam nie należał do udanych. Moim jedynym zajęciem było rozmyślanie o Kathy, jedzenie niejadalnych paciek, siedzenie w celi i w naszym 'czasie wolnym' chodzenie na siłownię. Minęły trzy lata, a ja nie mogę o niej zapomnieć. 
-Nad czym tak myślisz? - wybudził mnie głos mojej młodszej* siostry.
-A nic, po prostu zastanawiam się co będę teraz robił. Mam 26 lat, jestem pod studiach, ale nie mam pracy. Fajnie nie? - ująłem w sarkaźmie. 
-Myślisz o tej dziewczynie, prawda? - skinąłem głową na potwierdzenie jej słów. - Nie możesz się z nią jakoś skontaktować? 
-Jak? 
-No, a od czego są portale społecznościowe? Chodź. - wstała z kanapy, a ja tuż po niej. Po chwili znaleźliśmy się już w jej pokoju. Tak, mieszkam z mamą, bo nie mam się gdzie podziać. A raczej za co, skoro nie mam pracy? Steph uruchomiła swojego laptopa i zalogowała się na facebook'u. 
-No to jak jej na imię? - spytała, lecz nie uzyskała odpowiedzi. - Harry! - wrzasnęła i dała mi kuksańca w bok. 
-Uhm, Kathy.. Kathy Manson. - odparłem. Patrzyłem jak moja siostra wpisuje jej nazwisko.
-Która to? 
- To ta szósta, tak mi się wydaje. - kliknęła na jej nazwisko i ukazał nam się jej profil. - Pokaż jej zdjęcia, jeśli możesz. Kliknęła w małe zdjęcia nad jej nazwiskiem i ukazała mi się ta sama, lecz doroślejsza dziewczyna niż trzy lata temu. 
- To ona?!  
-Chyba tak, sam powinieneś to wiedzieć! 
-O Boże, jak wydoroślała. 
Z wrażenia musiałem, aż usiąść na łóżku mojej siostry, bo myślałem że padnę.
-Nie mogę w to uwierzyć, że to Kathy. - położyłem się na plecach i wziąłem ręce za głowę. 
-Widzę, że się trochę rozmarzyłeś, braciszku. I już chyba wiem o czym myślisz.
-Co masz na myśli?! - fuknąłem
-Widzę to w Twoich spodniach. - zaśmiała się, a ja spłonąłem ze wstydu.
-Gdzie Ty się patrzysz? Jesteś o dziewięć lat młodsza! Nie powinno cię to interesować! 
-Taa, ale nie myślałeś o tym jak pieprzyłeś Kathy, co nie? Była w moim wieku podobno. 
-Zamknij się. - usiadłem i spojrzałem na nią wrogim spojrzeniem. - To nie twoja sprawa, siostrzyszko. 
Zachichotała. 
-Dobra, jest o niej coś jeszcze? Jest w związku? Gdzie się uczy? Czy w ogóle się uczy? 
-Woah, Styles nie tak szybko, stary! 
-Nie mów jak mój kumpel z ławki, okay? - uśmiechnąłem się łagodnie. 
Patrzyłem tylko jak wchodzi w informacje. Trochę głupio, że ogarniam ją na facebook'u. Ale nie mam jak o to zapytać. 
-Dobra, więc studiuje literaturę na Oxfordzie.
-Hm, dobry kierunek. 
-Ale masz problem, bo jest w związku... 
Moje oczy osiągnęły maksymalny rozmiar. 
-Co?! - wrzasnąłem, a Steph aż podskoczyła. 
-Lol, uspokój się trochę! Nie widziałeś jej trzy lata! Miała prawo sobie kogoś znaleźć. 
-Tak, wiem. - młodsza siostra mądrzejsza ode mnie, to aż dziwne. - A z kim? Jest napisane?
-Uhm, z niejakim Zayn'em Malik'iem. Znasz? 
Pokręciłem przecząco głową. 
-Mają jakieś zdjęcia? 
-Kilka. 
Podszedłem bliżej ekranu i spojrzałem na zdjęcie. Poczułem dziwne ukucie w sercu.
-Wyglądają na szczęśliwych. - mruknęła Steph.
-Widzę... - zatkało mnie, nie potrafiłem nic z siebie wydusić. To za dużo jak na jeden wieczór. 

***

Cześć!
No więc chcę Wam powiedzieć, że wróciłam!
Mam nadzieję, że na dobre : > 
Pojawiło się kilka nowych postaci jak Steph, czy Zayn. 
Zszokowani, że Zayn? 
Wybaczcie, że krótko :< 
Proszę o komentarze! 

* wiem, że Harry ma starszą siostrę - Gemmę, ale to fanfiction i myślę, że to będzie ciekawsze :) 

7 komentarzy:

  1. Jejku, tak długo czekałam i się doczekałam. *_____________* chcę następny rozdział!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O BOSHE WARTO BYŁO TYLE CZEKAĆ :')
    KURDE NO WIEM ŻE ZAYN SPRAWDZA SIE NIESAMOWICIE W ROBI CHŁOPAKA ALE BEZ PRZESADY JA CHCE ABY KATHY BYŁA ZE STYLESEM :C
    CIEKAWE JAK ZAREGAUJE JAK ZOBACZY SIE Z HARRY'M :OO
    Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NA NASTĘPNY FXDGCFV *-*
    TWOJA @NANDOS_BEJBE

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś dobrze wiedzieć, że uwielbiam to fanfiction. I bardzo nie mogłam sie doczekać początku drugiej części, podoba mi się fakt, że Kathy spotyka sie z Zaynem, to pokomplikuje trochę akcję . Ogółem bardzo przyzwoity rozdział, podoba mi się fakt, że dodajesz załączniki w formie zdjęć :). Tylko tak dalej, trzymaj się. Twoja stała czytelniczka @Skysscrapperr ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 uwielbiam.. Nie mogę się doczekać momentu kiedy znów się spotkają

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku jaki ciekawy , szkoda że taki krótki ale czekam na następny <3 @heroinees

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAGLĄDAŁAM TU CODZIENNIE Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAJĄC NA NASTĘPNY ROZDZIAŁ :) ROZDZIAŁ JEST NAPRAWDĘ MEEEGAA *-* SZKODA ZE TAKI KRÓTKI :C UWIELBIAM TWÓJ STYL PISANIA ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. O bosze ! Nowy <3 cudny rozdział. Chce nexta !! świetne opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń